Selasa, 11 September 2012

KEDAI SPANDALAN

KEDAI SPANDALAN

Assalamualaikum Wr. Wb.

Sebelumnya terimakasih telah berkunjung ke- 
"KEDAI SPANDALAN BLOGGER"
Disini saya termasuk pengguna baru.
Ok posting kali ini saya akan perkenalan dulu.


Asal-usul KEDAI SPANDALAN:


KEDAI SPANDALAN;  KEDAI (KElas DelApan I), SPANDALAN (SMPN 29).

Sebenarnya blog ini saya buat untuk kelas saya yaitu Kelas 8 i dan saya bersekolah di SMPN 29 B.lampung. 

Biodata :
KEDAI SPANDALAN  (KElas DelApan I) 
twitter : @kedai_spandalan 

Gmail : kedai.spandalan@gmail.com
E-mail : kedai_spandalan@yahoo.com

Kebetulan facebook kami belum buat, tapi kalau sudah akan kami kabari.

Kalau ada hal yang mau di pertanyakan boleh komen atau mention twitter kami.
DAN JANGAN LUPA FOLLOW KAMI @kedai_spandalan
facebook nyusul.

Terimakasih telah berkunjung.
Semoga kehadiran kami di dunia maya ini dapat diterima oleh khalayak ramai.

Wassalamualaikum Wr. Wb.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar